poniedziałek, 10 czerwca 2013

Moje pierwsze ATC


No i pokusiłam się... na stworzenie pierwszego ATC w życiu. Temat mnie wodził za nos przez parę dni i w końcu przyszło natchnienie.

I finally dared... to make the first ATC in my life. The theme was leading me on for few days and then... I found the inspiration.


ATC stworzyłam oczywiście na wyzwanie na moich ulubionych Scrapujących Polkach. Tematem wyzwania było "I kowbojki mogą marzyć". Książki nigdy nie czytałam, film widziałam dawno temu. Ale zgodnie z wytycznymi wezwania nawiązałam do ogólnopojętego tematu Dzikiego Zachodu oraz marzeń. Co z tego wyszło - zobaczcie sami. Ja (nieskromnie mówiąc) jestem z mojego "pierworodnego" ateciaka dumna.

The ATC was made for the challenge on my favourite Scrapujące Polki website. The theme of the challenge was "Even Cowgirls Get the Blues". I never read the book and I saw the movie long time ago but the guidelines of the challenge were clear - I had to refer to Wild West and the dreams. To be honest, I'm absolutely proud of what I made.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.