poniedziałek, 24 czerwca 2013

Ta letnia pora...


Leniwiec ze mnie. Straszny. No może nie aż tak straszny ale czasem potrzebna mi jakaś zachęta do działania. I tą zachętę otrzymałam od Karoli Witczak z projektu Lift Summer Crafts. Właśnie taka mapka była mi potrzebna! Wielkie dzięki!

Sometimes I think I'm a little bit lazy. Maybe not too lazy but sometimes I really need a boost to get things done. And this time a got that boost from Lift Summer Crafts project and got inspired by Karola's sketch. That was excatly what I needed. Many thanks!



Może nie uwierzycie ale do zrobienia tego LO przybierałam się od mniej więcej dwóch i pół roku. Zdjęcia (tak, zdjęć jest więcej) sobie grzecznie czekały w pudełeczku, zestaw do scrapbookingu związany z podróżami też sobie czekał. I ja też czekałam... na inspirację. A teraz zaczęło się kolejne lato, a wraz z nim nowy projekt Lift Summer Crafts i Wyzwanie#1 Scrapbooking - i w końcu nadeszło olśnienie. A skoro już nadeszło to pracę wykonałam i zgłaszam ją na powyższe wyzwanie wykonane według tej mapki:

You can believe me or not but I was trying to create that layout for about two and a half years. I got pictures ready (yes, there is more pictures), I bought a journey-themed scrapbooking kit. And I was waiting... for inspiration to come. And now... another summer started and I discovered new project - Lift Summer Crafts and Challenge#1 Scrapbooking. I finally got inspired so I created the layout using this sketch:

 


3 komentarze:

  1. Śliczny scrap:)
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Aggi fajnie, że bawisz się z nami i że dzięki naszemu wyzwaniu scrap został zrealizowany:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.