niedziela, 9 czerwca 2013

Tag w kolorze bzu


Nie miałam zbyt wiele wolnego czasu ostatnimi dniami, ale musiałam - po prostu musiałam - coś zrobić. Cokolwiek. I tak wybór padł na tag. Zainspirowana paletą kolorów z wyzwania blogu sklepu-ewa, wykonałam zawieszkę, która jednoznacznie kojarzy mi się z moimi ulubionymi kwiatami - czyli bzem.

I didn't have too much free time last days, but I had to - I just had to - make something. Anything. So I chose to make a tag. Inspired by a colour palette from sklep-ewa's blog I made a label which reminds me of my favourite flowers - lilacs.



Nie przepadam za zbytnim przepychem na tagach, bo wtedy nie spełniają swojej funkcji użytkowej. Tag ozdobiłam tylko z jednej strony podczas gdy na drugiej pozostawiłam miejsce na życzenia. Do wykonania zawieszki wykorzystałam fioletową, perłową tekturkę oraz papiery z kolekcji Sklepy Cynamonowe produkcji UHK Gallery. Papiery oraz motylki potuszowałam dwoma tuszami - biszkoptowym i czarnym. Same motylki są w kolorze ecru, czego niestety nie widać na zdjęciach.


I'm not a big fan of very rich tags because I think they stop being usable. I decorated only one side of the label, leaving the other one clean. I used a pearl lilac cardboard and some scrapbooking papers from Sklepy Cynamonowe collection by UHK Gallery. I also used some inks (black one and biscuit one) on papers and butterflies. The butterflies themselves are made from nice ecru paper but unfortunately you can't see it on pictures.




Jak już wspomniałam zainspirowałam się paletą kolorów z wyzwania "Oblicza wiosny" ogłoszonego na blogu sklepu-ewa. W związku z tym moją pracę zgłaszam na te wyzwanie. Poniżej wspomniana paleta i banerek wyzwaniowy. 


As I mentioned I got inspired by a colour palette from "Faces of spring" challenge on sklep-ewa website. Owing to that fact, I'd like to join the challenge.


Paleta kolorów z wyzwania "Oblicza wiosny"

1 komentarz:

  1. świetna praca

    dziękuję za udział w naszym wyzwaniu blogowym ...sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.