środa, 12 czerwca 2013

Urodzinowa kartka dla małej wróżki


Dziś karteczka urodzinowa - wykonałam ją na pierwsze urodziny córeczki moich przyjaciół. Zainspirowały mnie moje własne wspomnienia z dzieciństwa a właściwie miłość do wszelkiego rodzaju książek i bajek o dobrych wróżkach i czarodziejkach. 

Today, I want to show you a birthday card I made for my friend's daughter first birthday. I was inspired by  memories of my own childhood. I used do be a big fan of books and stories about fairies and good witches.

Wszystkie papiery, których użyłam do zrobienia kartki pochodziły z kolekcji "Love Story" z Galerii Papieru. Tłem całej kartki jest unikalny, kwiatowy wzór z okładki bloczku. Jako dekorację zdecydowałam się wykorzystać motyw kół, kojarzący mi się z lekkością, a także... bańkami mydlanymi. W ramce umieściłam wizerunek wróżki (naklejka dla dzieci), dodałam trzy serduszka na drucikach i napis "Wszystkiego czarodziejskiego". W środku oczywiście miejsce na życzenia oraz delikatna ozdoba.

All scrapbooking papers I used were from "Love Story" collection by Galeria Papieru. The background is made from a unique, floral paper - the back of the pad's cover. The decoration is made from circular shapes as they connote lightness and... soap bubbles. I also made a frame with a fairy picture in it (a sticker), I added three hearts on wires and a writing saying "Wszystkiego czarodziejskiego" which can be translated as a "Wish you a lot of magical (moments)". Inside the card I added some decoration and I left a space for wishes.

 
Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia przedstawiające poszczególne etapy tworzenia kartki.

I want to show you how I made this card step-by-step.






Kartkę zgłaszam na dwa aktualnie trwające wyzwania:
I'm sending the card to two challenges:

Wyzwanie "Wspomnienie z dzieciństwa" na blogu "Na strychu"
"Memories from childhood" challenge (blog "Na strychu")


Wyzwanie "Świętujemy Dzień Dziecka" na blogu Lemonade Challenges (niestety nie mogę znaleźć banerka).
"We celebrate the Children's Day" challenge ("Lemonade challenges" blog)


2 komentarze:

  1. jest po prostu cudowna! genialna! wróżka świetnie się wkomponowała w tę magiczną kartkę : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.