środa, 5 czerwca 2013

Wesoła kartka na wesołą okazję


A teraz coś z zupełnie innej beczki - zabawna kartka dla wesołej dziewczyny. Zresztą napis na kartce - "Naughty Angel" sugeruje, że nie jest to kartka dla kogoś grzecznego i ułożonego.

And now for something completely different - funny card for cheerful girl. Anyway, the inscription on the card - "Naughty Angel" - speaks for itself.



Ta kartka również powstała na wyzwanie "Patchworkowe" na Scrapujących Polkach. Papiery i dodatki, których użyłam leżały w mojej szufladzie już od lat. Nie pamiętam nawet gdzie je kupiłam.

Again, the card was made for "Patchwork" challenge from Scrapujące Polki website. The papers and other bits and bobs I used were in my drawer for ages. I don't even remember wher did I get them from. 


Bardzo spodobały mi się te mini-tagi. Są wspaniałe ale wyglądały nieco samotnie więc zdecydowałam się na dodanie papierowych motylków i samoprzylepnych kryształków.

I really like the mini-tags. They're sweet but because they looked so lonely I decided to add some paper butterflies and sparkling self-adhesive gems. 

Na koniec jeszcze jedno spojrzenie na całą kartkę.

One more look at the whole card.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.