środa, 24 lipca 2013

Boże, jak ja kocham morze...


Na początku było zdjęcie... Znalazłam je całkiem niedawno przy okazji odkrywania zamierzchłych reliktów przeszłości jakimi są albumy. Wydało mi się wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju... bo nie ma swojego cyfrowego odpowiednika. Zrobiłam je pewnie ponad 10 lat temu gdzieś na trójmiejskiej plaży. A wczoraj doczekało się swojego własnego scrapu.

In the beginning there was the photo... I found it just recently while searching through so oldfashioned photo albums. And I think this photo is so unique just because it doesn't have a digital version. It must have been taken probably more than 10 years ago, somewhere in Tricity. And yesterday it became a hero of its own layout.



Bazą scrapa stał się cudownie żółty (żółto-pomarańczowy?) papier "After the rain" produkcji Lemonade. Dodatkowo nieco sobie postemplowałam używając różnych odcieni niebieskich tuszów Heyda. Karteczka w kropki i tagi z nazwami dni tygodnia wygrzebałam gdzieś na Pinterest a ósemki na kawałku sznurka wiązałam sama.

The layout's base is wonderful yellow (or maybe orange-yellow?) scrapbooking paper "After the Rain" by Lemonade. I also did some stamping using different shades of blue inks (by Heyda). The spotty card and date tickets I found somewhere on Pinterest. The figure-eight knots I tied myself.



Scrap powędruje teraz na parę wyzwań:

I'm gonna join some challenges with this layout:


 (ponieważ LO powstało właśnie wg tej mapki)



(użyłam czerwonego, niebieskiego, żółtego, szarego oraz białego)



(oczywiście, że morze)



(ale zaznaczam, że to tylko jedno z moich ulubionych miejsc nad morzem)



5 komentarzy:

  1. wyglada jak pocztówka znad morza ... super !!!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Galeri Rea - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LO jest genialne, proste ale fenomenalne, wszystko zgrane magicznie w jedną całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, a te węzełki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, też kocham morze ;) dziękujemy za udział w wyzwaniu s75 ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.