środa, 31 lipca 2013

Gorący piasek, zimna woda...


"Hot sand, cold water" - taki napis pierwotnie zamierzałam umieścić na kartce. Dlatego, że tak kojarzą mi się kolory, których użyłam. Ale ten napis by się tam nie zmieścił więc postawiłam na "cheers" - i tym sposobem kartkę mogę wręczyć zarówno z podziękowaniami jak i na urodziny.

Hot sand, cold water - I wanted to put that title on the card because the colours I used remind me of sand and water. But the only problem was I couldn't fit this title on the space I had. So I decided to put "cheers" and now I can use the card as "thank-you-card" or as a birthday card.




Nie mam za wiele do powiedzenia o wykonaniu tej kartki. Ot, parę kolorów, sporo kropek, dwa guziczki (choć mało widoczne bo przezroczyste) i ciekawa technika użycia tuszy distress, o której możecie poczytać tu. Ale jest w niej coś co nieodparcie kojarzy mi się ze słońcem, morzem i wakacjami. Mam nadzieję, że wy też to widzicie.

I don't have a lot to say about this card. I just arranged few colours, a lot of dots and two clear buttons (not very visible though). I also found quite interesting technique of using distress ink (you can read about it here). But there is something in this card what reminds me of the sea, sun and holidays. I hope you can see it too.




Moja kartka wędruje teraz na parę wyzwań:

And obviously I'm going to join few challenges with today's card



(jak widać kartka jest zrobiona wg poniższej mapki)




(bardzo letnie kolory, oj bardzo)



(kolorków jest nawet więcej niż 3, guziki dokładnie 2 a kropek nie zliczę)



(choć słońca na kartce nie ma to jest w bardzo słonecznym klimacie)



(efekt niestety trochę schował się pod warstwami kartki ale jest wystarczająco widoczny - naprawdę polecam tutorial)


A na koniec jeszcze dwie fotki:

And two more pictures:





7 komentarzy:

  1. śliczna ta karttka i napis cheers faktycznie nadaje się na każdą okazję : ) -

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowa kartka :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się ta karteczka kojarzy z wakacjami! I efekt świetny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie pochlapana, bardzo podoba mi się ten efekt!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka. Super zgrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.