niedziela, 21 lipca 2013

Wakacyjne opowieści


Dawno, dawno temu byłam w Monako. A może i wcale nie tak dawno bo raptem trzy lata temu. Spędziłam tam raptem parę godzin ale było warto. No i przez te lata jakoś nie udało mi się zrobić scrapa z tej wizyty. Ale w końcu się przybrałam. Lepiej późno niż wcale.

A long time ago I visited Monaco. Or maybe it was only three years ago? I was there only for few hours but I must say it was great time. And for these three years I didn't manage to make a layout from the trip. Untill today. Better now than never.


Papier bazowy to DUO - Paseczki z UHK Gallery. Papier ma delikatny wzorek w paski a na brzegach prześwituje motyw odręcznego pisma. Dodatkowo odręcznego pisma użyłam w prawym, górnym rogu scrapa. Pochlapałam też nieco kawą rozpuszczalną (lubię ten efekt). Pod zdjęciami narysowałam też czarnym cienkopisem parę zawijasów. Inspiracją dla układu LO była mapka z wyzwania Na Strychu.

The scrapbooking paper I used to make this layout is "DUO - Paseczki" by UHK Gallery. It has a nice striped pattern and on the sides it also has a handwriting motives. I also used some handwriting in the top right corner of the layout. I addes some coffee splashes because I like the effect. The squiggles under the photos are hand-drawn with black fineliner. The layout is inspired by a map from Na Strychu challenge.

Scrapa zgłaszam na wyzwania

I'm going to join the challenges








I jeszcze parę zdjęć:

Some more photos:





1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł na scrapa:) I nie przejmuj się - ja się zabieram za scrapowanie 7-letnich i starszych zdjęć - kto nam zabroni?;) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Stempell&Kartoon:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.