czwartek, 29 sierpnia 2013

Czarno-biały świat



Czarno, biało, srebrno i czerwono. To dzieje się na mojej kartce, która jest liftem kartki Ayeedy i powstała na wyzwanie Diabelskiego Młyna. Oryginał, czyli kartka Ayeedy, jest według mnie niedoścignionym ideałem ale i tak postanowiłam się z nim zmierzyć. Co z tego wyszło oceńcie sami.

Black, white, silver, red... you can find all these colours on my card. The card which is my interpretation of Ayeeda's card and my response for Diabelski Młyn challenge. The original Ayeeda's card is ideal but at least I tried to face the challenge.



Oryginalna kartka jest bardzo mediowa, ja jednak nie jestem jeszcze bardzo rozwinięta jeżeli chodzi o zaplecze i choćbym nawet chciała ich użyć to dużej ilości mediów nie posiadam. Poszłam więc w stronę prostoty i od Ayeedy zaczerpnęłam rozmieszczenie elementów na kartce, kolorystykę oraz temat przewodni jakim jest miłość. 

I believe that the original card was made using a lot of media but unfortunatelly I don't have too much stuff so even if I wanted to, I can't be a mixed media user yet. So I've chosen to go the easier way and my version of Ayeeda's card has only three things in common with the original one: the sketch, the colours (more or less) and the leading theme which is love.

Poza tym dziś znów był ten dzień kiedy nie mogłam zrobić dobrych zdjęć więc to chyba na tyle o kartce. Poniżej możecie zobaczyć jeszcze zdjęcie oryginalnej kartki, której autorką jest Ayeeda.

Again, I couldn't take any good pictures today so that's all for now. Just have a look on the original Ayeeda's card.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Diabelskiego Młyna - Lift kartki Ayeedy







5 komentarzy:

  1. Podziwiam, ja jakos boje się tak mocnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany lift! ;) Te czernie na prawdę genialnie wyglądają. ;) No i życzę powodzenia w wyzwaniu. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.