wtorek, 27 sierpnia 2013

Czas, czas, czas...


Wczoraj obiecałam a dziś przedstawiam nową kartkę. Poszarpana, postarzona i nawiązująca do motywu czasu (i miłości również). Powstała wg mapki z ostatniego już niestety wyzwania Lift Summer Crafts.

Yesterday I promised to show another card I made. So there it is: aged and teared up, refering to time motive (and love motive as well). Inspired by a sketch from last Lift Summer Crafts challenge.



Kartkę zrobiłam z papieru Skarby Czasu (nr 007) Magicznej Kartki. Dodałam trochę washi tape, tekturkę (też z Magicznej Kartki), czarny brystol, kryształki i wszystko ostro potraktowałam tuszem. A mapka, według której powstała kartka jest autorstwa Enczy i prezentuje się tak:

I made the card from Skarby Czasu (no 007) paper by Magiczna Kartka. I also used some washi tape, a beermat die-cut, black bristol-board, some gems and a lot of ink. The sketch which inspired me was prepared by Encza:


Jeszcze dwa zdjęcia:
Two more pictures:

Z przodu:
The front:


I z tyłu: 
The back:



Kartkę zgłaszam na ostatnie wyzwanie#10 Lift Summer Crafts. Dziewczyny - inicjatywa jest wspaniała, żałuję, że do Warszawy mi nie po drodze bo z chęcią dołączyłabym do spotkania 31 sierpnia. 

I'm joining the last Lift Summer Craft challenge. Girls, the blog is superb and I truly regret the fact I can't join you in Warsaw.



4 komentarze:

  1. Świetna interpretacja mapki ! Ma klimat i bardzo mi się podoba ! :-) Przesyłam pozdrowienia ! Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta karteczka! Lubię takie klimaty i zegarki. Dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. ale superancko to wymyśliłaś z tymi zegarami! wygląda bombowo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.