niedziela, 11 sierpnia 2013

Na brązowo...


Dzisiejsza kartka powstała na wyzwanie Rapakivi. Nie mogłam się oprzeć zamieszczonej tam mapce więc postanowiłam ją wykorzystać tworząc kolejną kartkę-stronę minialbumu (pierwszą z nich możecie obejrzeć tu).

Today's card was made for Rapakivi's challenge. I liked the map so much that I had to make another mini-album page using it (first of them you can see here).


Wśród wymogów pracy było użycie embossingu. Niestety nie posiadam potrzebnego sprzętu więc musiałam sobie poradzić metodą "chałupniczą". Szydełko poszło w ruch i udało mi się wytłoczyć napis "love". Dwa dalsze wymogi wyzwania to użycie koloru brązowego i sznurka. Jak widać, oba pojawiają się w pracy.

One of the requirements of Rapakivi challenge was using the embossing technique. Unfortunately I don't have necessary equipment so I had to do it with a crocheting needle. As you can see the word "love" is a little bit embossed. Another requirements of the challenge were using brown colour and some lace - so I used both on my card.

Tak wyglądają przód i tył kartki:

Photos of the front and the back of the card: 



Kartka wędruje na wyzwanie:

The card is going to join the challenge:



A oto i mapka, z której korzystałam:

And there is a map:



4 komentarze:

  1. genialnie wyszło :) wspaniałe kolory i klimat :) strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za miłe słowa, nieskromnie powiem, że mi się ten klimat też podoba bo ogólnie lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest niesamowita, ten kolor zwala z nóg, jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko ... kocham za klimat i prostotę ....
    dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.