środa, 7 sierpnia 2013

Pełnia lata


Lato w pełni. Za oknem żar leje się z nieba. Tylko palm brakuje. Ale zawsze można powspominać... Dziś scrap, który przedstawia moje wyobrażenie idealnego lata. Dużo słońca, dużo piasku i dużo wody (najlepiej morskiej).

It's high summer now and it's extremely hot outside. The only thing I'm missing at the moment is a palm tree. I don't have one on hand but I can always look at the pictures... Today I want to show you a layout which pictures my image of perfect summer. A lot of sun, a lot of sand and plenty of sea water. 



Scrapa zrobiłam wg mapki z wyzwania mapkowego #11 na scrapuj.pl. Papier bazowy to "At the seaside" nr 7 z oferty Lemonade. Do tego trochę tuszowania tuszami Heydy, parę słoneczek piankowych (zostały mi z dziecięcego albumu) i stary sposób z lekcji plastyki czyli kasza manna imitująca piasek. Jest też parę gotowych elementów czyli dostępnych w sieci freebies: kartka w kropeczki pochodzi z  http://scrapbookprintables.files.wordpress.com/2013/01/3x4-spotty-cards.png, kolorowe flagi można znaleźć na http://scrap365mag.com/Info/Printables-5691 a ramkę otaczająca zdjęcie wykonałam z freebies dostępnych na http://www.meandmybigideas.com/blog/2013/6/27/summer-crafting-day-14-pocket-pages-card-freebie

The layout was inspired by a map from map challenge#11 by scrapuj.pl. As a base I used scrapbooking paper "At the seaside" no 7 by Lemonade. I used some Heyda inks, few foam embellishments I have left after doing a child-themed album, and the last but not least, I get back to school and reminded myself an old technique of substituting semolina for a sand. I added some ready elements as well - freebies I found on these sites: 

 


Scrap wędruje teraz na parę wyzwań: 

I'm going to join few challenges now:



(a oto i sama mapka)



(moja pełnia lata)


(linki powyżej)

 

I jeszcze parę zdjęć:

And some more photos:





4 komentarze:

  1. Hej, wpadłam poinformować, że ruszył zapisy na udział w spotkaniu Life Lift Summer Crafts.
    Po szczegóły zapraszam na bloga http://liftsummercrafts.blogspot.com/2013/08/informacje-dotyczace-life-lift-summer.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym się wybrała ale do Warszawy mi nie po drodze ;)

      Usuń
  2. Dobrałaś fantastyczne freebies. Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany rany! jaka czadowa interpretacja tej mapki! super :D a zdjęcie mega mi się podoba ~! : P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.