środa, 14 sierpnia 2013

Podarte, przetarte i na dodatek postarzone...


Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z zakupami z Magicznej Kartki. I w końcu mogłam zabrać się za kartkę na ich wyzwanie. Bo naprawdę miałam ochotę podrzeć, przetrzeć i jeszcze coś postarzyć... I w rezultacie wyszła mi delikatna i pastelowa karteczka w sam raz na rocznicę ślubu.

Few days ago I did some shopping at Magiczna Kartka and I received a parcel yesterday. And finally I could start making the card for their challenge. I really felt like ageing, rubbing and tearing up yesterday. As a result you can see the card I made - delicate and soft, ideal for wedding anniversary.



Na początku chciałam użyć papierów z kolekcji  Poranna Kawa albo Skarby Czasu. Ostatecznie zdecydowałam się jednak na Różane Listy. Między bazą a kartką przykleiłam warstwę tiulu, dodałam też szeroką, różową wstążkę. Tekturkę zagruntowałam i pokryłam perłowymi lakierami do paznokci, uzyskując przy tym ładny efekt spękań. Kartka ogólnie wygląda na taką trochę wysłużoną i taka mi się podoba.

At the beggining I wanted to use papers from Poranna Kawa or Skarby Czasu collection. But I decided to make this card from Różane Listy papers. I used some organza fabrics between the base and the main layer and I added nice pink ribbon. The beermat element was painted with pearl nail polish. The card looks a little bit worn and that was the effect I wanted to reach.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

I'm going to join some challenges:



 


12 komentarzy:

  1. przepiękna jest! cudownie delikatna, cudownie poszarpana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe wyszły te darcia, przetarcia i postarzanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, taka delikatna :) świetnie wyszły Ci szarpania i przedarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, ostatnio uwielbiam i zachwycam się różami ;-) pozdrawiam, będę zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna! dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    DT Przyda się

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale powydzierana cukierkowa shabby kartka :)Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  9. super kartka :) taka faktycznie shabby chick :) serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na ozdobienie tekturki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wszystkie wspaniałe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.