sobota, 10 sierpnia 2013

Różowo i w kropki


Dzisiejsza kartka powstała trochę dla żartu a trochę z chęci wykorzystania zalegających papierów i dodatków. Nie chodzi o to, że nie lubię różowego - ale przy robieniu kartek preferuję jednak nieco inny styl. Karteczka jest idealna dla małej dziewczynki albo dla mamusi, która... oczekuje małej dziewczynki.

The card I want to show you today was made mainly for fun but also to use up some papers and other stuff I don't really use. You see - it's not about me not liking pink colour - it's rather about prefering a little bit different style while making cards. The card is ideal for a baby-girl or a... mum-to-be expecting a little girl.



Zestawiłam ze sobą trzy wesołe papiery, potuszowałam ich brzegi a z gotowego elementu przedstawiającego wróżkę, dwóch guzików oraz skrawków papieru zrobiłam ni to wózek dziecięcy ni karocę. W każdym razie coś weselszego niż zazwyczaj.

I arranged three colourful papers, used some inks on the edges and from a fairy embellishment, two buttons and some paper leftovers I made a kind of pram (or a coach). Something a little bit different than usual anyway.  


Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania, którymi się zresztą inspirowałam

I'm gonna to send the card for two challenges which inspired me



(jak widać - kwiatków brak)



(1. dwa papiery w groszki; 2. dwa guziki; 3. okrągły element z wróżką; 4. zielona taśma rub-on w groszki; 5. sześć małych pół-perełek)

5 komentarzy:

  1. Genialnie wyszło :))) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, kolorowa karteczka, niebanalnie skomponowana :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jej! jak cudownie kolorowo! jak wesoło! strasznie mi się podoba :D a ja nie mam kompletnie pomysłu na te papiery! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna, pomysłowa i w ślicznych kolorach..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.