poniedziałek, 5 sierpnia 2013

W różach i fioletach



Do zrobienia tej kartki zainspirowała mnie mapka z ostatniego wyzwania CraftyMoly. Po prostu nie mogłam się oprzeć. Z efektu jestem zadowolona, tylko te zdjęcia... widocznie dziś nie jest mój dzień na fotografowanie. Cóż... zdarza się.

The map which inspired me to make this card I found on last CraftyMoly's challenge. And it was so cute I couldn't resist. I really like the card, but the photos... I just couldn't take any good photos today. Happens.


Ponieważ posiłkowałam się też wytycznymi z sierpniowego wyzwania kartkowego Scrapujących Polek, kartka jest zrobiona z jednego tylko arkusza papieru. Tym papierem jest Peace & Love No.06 z oferty CraftyMoly oczywiście. A ponieważ papier ma ładny, stalowy odcień szarości ożywiłam go nieco warstwami różowej bibuły oraz fioletowymi i różowymi kwiatami również z bibuły. Natomiast wszystkie tuszowania użyte na kartce są wykonane fioletowym tuszem Heydy.

Because I also used the guidelines from Scrapujące Polki August's challenge, the card is made from only one piece of scrapbooking paper. This paper is Peace & Love No.06 by CraftyMoly of course. And because the paper is in nice, steely shade of gray I added some pink and purple accents just to leaven it a little bit. I also did some stamping with a purple Heyda ink.

A oto i mapka, według której wykonałam kartkę:

And there is the map which inspired me:


Kartkę oczywiście zgłaszam na wyzwanie nr 17 na blogu CraftyMoly.



5 komentarzy:

  1. Wow, cudna jest :) Uwielbiam fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, a kolory bardzo w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie piękna kartka w cudownych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna i bardzo energetyczna kartka - dziękuję za udział w naszym wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.