środa, 18 września 2013

Czarno-kremowe love


Szybciutko dziś i króciutko. Właściwie tylko parę zdjęć mojej przedostatniej karteczki. Użyte tylko dwa kolory - czarny i kremowy (lub brudnobiały jak kto woli). A pomimo tego cieszy oko.

I'm in a hurry today so I only want to show you few pictures of my second-to-last card. I used only two colours: black and cream. But it still nice.



Kartka jest liftem kartki Betik i powstała m.in. na wyzwanie liftowe Scrapgangu. Drugą inspiracją była piosenka U2 "One", do której interpretacji namawia wyzwanie sklepu Ewa. Ja nawiązałam przede wszystkim do muzyki i miłości oraz do kolorystyki teledysku.

The card is my interpretation on Betik's card and I made it for Scrapgang challenge. My second inspiration was Sklep Ewa's challenge - interpretation of the song "One" by U2. I was inspired by music and love themes and by black-and-white music video.


Jak już wspomniałam kartkę zgłaszam na wyzwania:

As I mentioned my card is going to join two challenges:

(a oto zliftowana kartka Betik)





7 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Piękny lift!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie Ci wyszło ;) mega mi się podoba w takiej kolorystyce :D i fajne te serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest po prostu genialna! zakochałam się w niej wręcz! świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny lift
    dziekuję za zabawę na blogu sklep-ewa.pl
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna karteczka!

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Wikucha, DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.