piątek, 27 września 2013

Jesienna kaskada


Dziś na blogu moja pierwsza kartka kaskadowa. Serio. Nie byłam fanką tej formy ale postanowiłam, że przecież nie mogę się wypowiedzieć dopóki sama takiej kartki nie wykonam. Więc oto jest. I stwierdzam, że jednak dalej wolę formy bardziej symetryczne.

Today I want to show you my first cascade card. Seriously. I never liked cascade cards but decided to make one in case I was wrong. So there it is. Still no change in opinion - that I prefer more symmetrical forms.



Użyłam papieru Poranna Kawa Magicznej Kartki. Mocno potuszowałam jesiennymi kolorami, w środku  użyłam sporo washi tape i zamieściłam miejsce na życzenia. Front kartki to koronka, bibuła i tektura.

I used Poranna Kawa paper by Magiczna Kartka. I also used a lot of inks in autumn colours, some washi tape an I made some space for greetings. The front page of the card is decorated with old lace, coloured blotting paper and a piece of cardboard.


Kartka wędruje na następujące wyzwania:

(forma kaskadowa)


(wrzesień kojarzy mi się z jesienią, stąd jesienne kolory; elementy z odzysku to tektura z pudełka po zakupach w jednym ze sklepów scrapbookingowych oraz koronka znaleziona w pudle z resztkami materiałów)


(koronka i tektura widoczne)


6 komentarzy:

  1. Jeeeej. Jaka piękna i delikatna. ;) Świetna forma ta kaskada. :D Muszę kiedyś spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie Ci wyszło ;D piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dzięki dziewczyny :) Kaskada jest w sumie wdzięczną formą :) może zrobię więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaa super jest! romantyczna i delikatna :D jeszcze kaskady nie robiłam, muszę też spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :)dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :) Margot DT Craft-Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka inna niż zwykle, świetny pomysł i wykonanie, niezwykle dopieszczona praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.