czwartek, 12 września 2013

Opowieści ze Stumilowego Lasu


Lubicie Kubusia Puchatka? Ja też. Zachęcona paroma wyzwaniami postanowiłam sklecić Puchatkową kartkę. 

Do you like Winnie the Pooh? I do. And because of few challenges I decided to make a Winnie the Pooh card.



Użyłam papierów z Magicznej Kartki: Poranna Kawa (003) i Morskie opowieści (003). Do tego tusze i washi tape. Obrazek kolorowany własnoręcznie kredkami akwarelowymi (pochodzi ze tej strony bo przez przeziębienie byłam zbyt leniwa żeby sama narysować). Zdjęcia tylko dwa bo pogoda dziś paskudna - zimno i pada i światło kompletnie do zdjęć się nie nadaje.

I used Magiczna Kartka papers: Poranna Kawa (003) i Morskie opowieści (003). Plus some inks and washi tape. The picture is coloured by myself with watercolour pencils (but I get the picture from internet because with this terrible cold I have I was simply too lazy to draw it myself). And I'm sorry but I managed to take only two good pictures - the weather is horrible today so the light is.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

The card is going to few challenges:


(wybrałam dzień Kubusia Puchatka - 18 stycznia ale Dzień pluszowego misia 25 listopada czy Dzień postaci z bajek 5 września też pasują)



(kartka zrobiona wg mapki)


(własnoręcznie pokolorowany obrazek)


4 komentarze:

  1. sweet karteczka :) dziekuje za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ulubiony puchatek dzieciaków :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.