czwartek, 5 września 2013

Prosto i na temat


Mówią, że człowiek uczy się całe życie. No więc ja się dopiero parę dni temu dowiedziałam, że nawyk, który towarzyszył mi niemal całe życie (a na pewno od czasów wczesnej szkoły podstawowej) ma swoją nazwę. A jest to doodling - czyli "tworzenie spontanicznych kresek by pomóc sobie myśleć" (cytuję za scrapki-wyzwaniowo). Czyli całymi latami mazałam po marginesach zeszytów nie wiedząc nawet, że czynność ta ma swoją nazwę. 

They say that one learns something new everyday. So I must admit that only few days ago I found out that a habit I have for years has its own name. This habit is called "doodling" which is "making spontaneous marks to help yourself think" (I quote scrapki-wyzwaniowo). It means I used to doodle for years not even knowing it called doodling.



Wiedząc już co robię, postanowiłam popełnić taką oto skromną karteczkę. Kartka na środku oraz bazgroły z boku są wykonane przeze mnie za pomocą czarnego długopisu.

Knowing what I'm doing, I decided to make this modest greeting card. The bit in the middle and doodling on the marges is done with a black pen - by me obviously. 

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

I submit the card to the challenges:




7 komentarzy:

  1. kurczę, ale Ci fantastycznie wyszło ;D byłam pewna, że to jakiś stempel :D masz talent do doodlowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna :) ja tak samo myślałam, że stempel albo wydruk! pięknie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :) cieszę się, że się komuś moje bazgroły podobają :) choć byłam pełna wątpliwości czy w ogóle zamieszczać tą kartkę na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czad! dzięki za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna praca! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  6. jest po prostu niesamowita! genialna! ah zakochałam się chyba w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło naprawdę fantastycznie! I ja też jestem z tych, co zawsze uwielbiali bazgrolić po kartkach i tworzyć różne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.