czwartek, 19 września 2013

Radośnie


Dziś radosna i prosta karteczka. I zupełnie nie w moim stylu. Ale w życiu trzeba próbować różnych rzeczy nawet jak nam się nie do końca podobają. Efekt jest poprawny ale jakoś z niej zadowolona nie jestem.

Today I want to show you a simple and merry card. It's not my style actually but I know that sometimes we all have to try doing different things even if we don't like the effect. The card is allright but I'm still not satisfied with it.


W dodatku udało mi się zrobić tylko jedno poprawne zdjęcie, no ale cóż... zdarza się. Z odrobiną nieśmiałości posyłam karteczkę na wyzwania:

And I only managed to take one fine picture of it. What can I say? Happens. Anyway... I'm sending my card to challenges:




4 komentarze:

  1. ale świetna i pozytywna karteczka! aż się chce uśmiechnąć! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, b. mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowa, wesoła kartka :D mnie się bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, tak komiksowo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.