niedziela, 8 września 2013

Szczęśliwe chwile to motyle...


Dziś króciutko bo jestem już zmęczona ale bardzo, bardzo chcę pokazać Wam tą karteczkę. Dawno nie byłam tak zadowolona z własnej pracy. Zawsze jest jakieś "ale" - coś mi się nie podoba, zastanawiam się czy coś dodać i takie tam. A tu skończyłam i tyle - po prostu mi się podobała.

Today is gonna be a short post because I am already tired but I really really wanted to show you this card. I don't remember when I was so happy with my work last time. There is always something wrong - I don't like sth, I want to add sth (but I usually don't know what). This card was finnished and that's it - I just liked it!



Papier bazowy to "Dobrze wiedzieć - A po co?" Piątku Trzynastego. Do tego motyle wycięte z arkusza "Motyle na łące" Latarni Morskiej. Oraz media: dużo tuszowania, biała farba, złoty lakier do paznokci i złoty brokat.

The paper I used is "Dobrze wiedzieć - A po co?" by Piątek Trzynastego. The butterflies are cut from "Motyle na łące" by Latarnia Morska. I also used quite a lot of media: inks, white paint, golden nail polish and golden glitter.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

I'm joining some challenges:

(jak widać użyłam poniższej mapki)


(media to: tusze, farba, brokat i lakier + użycie sznurka + latające "coś" to motyle)


Chcę jeszcze wspomnieć, że może mnie nie być przez parę dni - tworzę coś większego, choć nie z papieru :)

I want to mention that I might be off the blog for few days - I'm into a bigger project (but it's not going to be made from paper).


9 komentarzy:

  1. uwielbiam motyle :) Twoje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna :) świetnie wygląda sznurkowe koło :) i te piękne motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super! wszystko jest takie zgrane i idealnie do siebie pasuje ;))) no i kolory też genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna z fantastycznym cytatem, motylki genialne i sznureczek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczna!!!:) wcale sie nie dziwie ze jesteś z niej zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :-).
    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.