wtorek, 3 września 2013

Urodzinowo


Dziś kartka urodzinowa. Okrągła. W pudełku. Chodziła mi po głowie już od jakiegoś czasu ale w końcu zdecydowałam się ją zrobić. Pomimo użycia delikatnych błękitów i ecru kartka jest zdecydowanie męska i na pewno wkrótce znajdzie swojego nowego właściciela.

Today I want to show you a birthday card. It's round and it comes with a box. I wanted to make one for quite a while but I couldn't make up my mind about the way it should look like. Despite using delicate colours like light blue and ecru, the card is definitely mannish and I'm sure it will find its new owner very very soon.



Nie przypomnę sobie jak nazywał się papier, z którego zrobiłam przód kartki i pudełka. Był tak ładny, że trzymałam go na specjalną okazję. Jedyne co wiem na pewno to, że był jakiegoś zagranicznego producenta (zazwyczaj używam papierów polskich firm ale jak robiłam zakupy w scrap.com.pl to zobaczyłam ten arkusz i nie mogłam się oprzeć). Bok pudełka jest zrobiony z Motyli na Łące Latarnii Morskiej. Wszystko dodatkowo jest potuszowane tuszami Heydy.

I can't remember what was the paper called I used for fronts of the card and the box. It was so pretty I kept it for a special occasion. All I can remember is the producer was foreign (I usually use papers produced in Poland but while doing some shopping in scrap.com.pl I couldn't resist buying this paper). The side of the box is made from Motyle na łące by Latarnia Morska. And obviously I used some Heyda inks to add some more colours to my card.


Zarówno na kartce jak i na pudełku użyłam trochę gesso (wiem, dziwny ma kolor ale to dłuższa historia) oraz dodałam nieco złoceń za pomocą... lakieru do paznokci. Na kartce znajduje się napis "Najlepsze życzenia" natomiast na pudełku kartka z miejscem na imię adresata. 

I used some gesso on the card and on the box (I know, it has a weird colour but that's another story) and I added some golden accents with a nail polish. On the card you can see a label saying "Best wishes" and on the box there's a label with a place to write a birthday-boy name.


Pracę podsyłam na urodzinowy konkurs na scrap.com.pl - tak na marginesie najlepsze życzenia dla jubilata.

I'm sending my card to scrap.com.pl birthday challenge - with my best wishes.


Być może podeślę ją jeszcze do Scrapujących Polek na wyzwanie Altered Art/Mixed Media - jak tylko rozgryzę jak mam nazwać plik, żeby nie było w nim "/" bo na to mi komputer nie pozwala - a może ktoś z Was wie o co z tym chodzi? A póki co jeszcze parę zdjęć...

I may be sending it to Scrapujące Polki Altered Art/Mixed Media challenge as well, but at the moment I can't because I have no idea how to name the file using "/" in it. Maybe some of you know how to do it? Anyway, have a look on some more pics...



3 komentarze:

  1. ale fajowy pomysł :D super wygląda i pudełeczko i kartka :D cudowne kolory ;D i podoba mi się karciany motyw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też lubię karciane motywy i chętnie ich używam :)

      Usuń
  2. Ja też lubię kartę w kartce - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.