wtorek, 15 października 2013

60. Nowości/News


Nowości, nowości, nowości :) 

News, news, news...


Po pierwsze - zrobiłam sobie długi weekend. Po to, żeby nabrać sił a także po to, żeby świętować kolejne już urodziny. Efekt tego świętowania (a właściwie prezent) przerósł moje największe oczekiwania. Teraz będę mogła wycinać te kwiatki i motylki i poszukiwać coraz to ciekawszych wykrojników :)
Po drugie - dzień przed urodzinami mi się poszczęściło i wygrałam candy w Rapakivi. Cieszę się z tego niesamowicie i na pewno pochwalę się kartkami wykonanymi z tych cudownych papierów.
Po trzecie - zmieniam tytuły postów a właściwie dodaję numerację. Tylko po to, żeby niepotrzebnie nie głowić się nad tytułami. Jak nie będę w stanie nic wymyślić - dam numerek i tyle.  
Po czwarte - miło mi się zrobiło bo moja praca (o ta) została doceniona w 53 wyzwaniu Scrapgangu. Banerek powyżej :)

First - I took a time off. Just few days but I needed it to regenerate and to celebrate my birthday. The celebration was brilliant so the present was. Now i can cut all those butterflies and flowers and search for better and better dies and framelits etc.
Second - The day before birthday I was very lucky and I won Rapakivi's candy. I'm soooo happy and I can't wait to make some cards from those beautiful papers.
Third - I decided to change posts' titles. So I'm adding numbers. Just because sometimes I can't think of any good title and it's going to be easier to name it. 
And last but not least - I'm pleased because my card (this one) got into top 3 in 53 Scrapgang's challenge. The prize is on the top :)


2 komentarze:

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.