wtorek, 15 października 2013

61. Z cytatem/With a quote


Nie ukrywam, że kartka ta powstała inspirowana wyzwaniami. I to aż trzema. Najpierw była chęć użycia tego papieru i ramki. Potem pomysł ze skrzydłami. A na końcu cytat o szczęściu i kolory. I mamy kartkę :) Proste, co nie?

I'm not hiding the fact that this card was made inspired by challenges. Three of them. First was the will of using this paper and a frame. Later the idea of using wings. And last but not least - A quote about happiness and a colour scheme. And the card is ready. Easy, isn't it?



Spora część kartki jest dosłownie "ręcznie robiona". Ramkę cięłam własnoręcznie. Skrzydła też sama rysowałam. No i napis też "wypisany" przeze mnie (tusz mi się w drukarce skończył).

A big piece of this card is really "handmade". I cut out the frame with a scalpel. I drew and cut the wings. And the quote is written by hand too (my printer just run out of ink).

Nie przedłużając - karteczka wędruje na wyzwania:

As it's late enough - I'm sending the card to following challenges:


(ramka z tektury falistej, wycięta własnoręcznie; motyw drewnianej ściany na papierze; sentencja)


(użyłam własnoręcznie zrobionych skrzydeł anioła i papieru Magicznej Kartki Morskie Opowieści 009)


(zainspirowałam się witrażami z serduszka oraz piórami. No i trochę pędzlami bo ramka z cytatem jest pomaziana)


7 komentarzy:

  1. Świetna kartka. :))) Piękne wyszły Ci te skrzydła no i cytat cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna, lekka, elegancka, delikatna! cytat idealnie wpasowuje się w klimat wyzwania, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. mega mi się skrzydła podobają :D Twój charakter pisma też :D dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa dziewczyny! Mru - ja mam chyba z 20 różnych charakterów pisma na różne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna praca. Bardzo podoba mi się pomysł na skrzydła. Dziękuję za udział w wyzwaniu MK

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna i oryginalna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu #10 studio75 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i oryginalna praca. Miło mi, że wzięłaś udział w moim wyzwaniu na blogu Studio75.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.