niedziela, 20 października 2013

64. Turkusy, błękity.../Teal and blue...


Za oknem kiepska pogoda więc niestety i zdjęcia nie najlepsze. Zawiedziona jestem bo nie udało mi się uzyskać takiej głębi kolorów jaka w rzeczywistości jest na kartce. No ale i tak najgorzej nie jest.

Today is really cloudy and rainy day so the photos aren't the perfect ones. I'm a little bit disappointed because I didn't manage to get the same colour depth I can see on the card. But still it's not bad at all.



Kartka powstała wg mapki na blogu sklepu-Ewa ale również była zainspirowana kolorami z wyzwań Art-Piaskownicy oraz Artimeno. Papier bazowy to turkusowy papier wizytówkowy a reszta to po prostu ścinki znalezione w pudełku ze "wszystkim". Kwiaty klejone własnoręcznie. 

The card was inspired by a sketch from last blog sklep-Ewa's challenge and colour palletes from Art-Piaskownica and Artimeno challenges. The base paper is a normal thick paper in teal colour and the rest of paper elements are made from odd paper leftovers I found in my "box with everything". The flowers are made by myself.


Kartka leci na następujące wyzwania:

I'm sending card to following challenges:

(kartka wg poniższej mapki, forma kwadratu zachowana, papier w paski użyty w dwóch warstwach, liści - a raczej listków - sporo przy kwiatkach)



(zainspirowałam się kolorami oraz motywem tortu, który starałam się oddać na centralnym elemencie kartki; poniżej zdjęcie, którym należało się zainspirować, oryginalnie pochodzące stąd)


(praca zainspirowana paletą kolorów oraz wymagane kwiaty w liczbie przynajmniej jednego - u mnie chyba z siedem)



7 komentarzy:

  1. jest wręcz niewiarygodnie piękna !!! jestem zachwycona, te warstwowe prostokąty, ta wstążka taka delikatna! i kwiatki, jak zawsze kwiatki, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Te kolory i kwiaty są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki :) Kwiatki nie występują u mnie tak często bo nie mam tyle cierpliwości, żeby je kleić na bieżąco. Ale niedawno siadłam i zrobiłam hurtową ilość w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, embossing w tle jest zachwycający:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszło ... dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka na bogato!
    Kolory i wzory świetnie się komponują!
    Dziękuję za zabawę razem z Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.