wtorek, 22 października 2013

66. Tęczowy tag/Rainbow tag


Dziś przedstawiam Wam tęczowy tag, który tak właściwie powstał... przypadkiem. Chciałam wykonać zupełnie inną tęczową pracę tylko okazało się, że papier, którego używałam jako podkładki do tuszowania spodobał mi się dużo bardziej niż element, który tuszowałam. No i postanowiłam go wykorzystać. 

Today I want to show you a rainbow tag. Actually it was made... accidentally. I meant to make completely different rainbow "thing" but somehow I prefered to use the paper which was a "mat" for an actual card I was making. I really liked the ink stains on it so I made this tag.



Praca została wykonana specjalnie na urodzinowy konkurs CraftManii

This tag was made for a CraftMania's birthday contest.



6 komentarzy:

  1. niesamowicie CI te tuszowania wyszły :) piękny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuszowania są przepiękne jak zresztą i całość. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. no cudny tęczowy tag!!! :) super tuszowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest genialny! a przejścia kolorów są po prostu niesamowite! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście super tło wyszło :) śliczny tag. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.