niedziela, 27 października 2013

67. Pięćdziesiąt osiem dni do Świąt/Fifty eight days till Xmas


Brzydka, brzydka, brzydka pogoda... Brrrrr... a skoro pogoda brzydka to i światło do zdjęć kiepskie. A fotografem to ja nie jestem na tyle dobrym, żeby osiągnąć super efekt przy chmurach za oknem. W dodatku kartka się świeci więc... ech... wyszły jak wyszły te moje zdjęcia - ważne, że kartka wyszła lepiej.

It's a very, very, very bad weather... brrrr... and because of it all my pictures made today are dark. I'm not a professional photographer to get a superb effect with absolutely no light outside. The other thing is that the card is very shiny so it doesn't help... I'm not happy with the pictures at all but at least I'm happy with the card.


Kartkę wykonałam z papieru Rapakivi z kolekcji Warm Memories. Świetny papier! Warstwy pod spodem to złoty, połyskujący papier (skąd go mam? - sama nie wiem). Do tego złota wstążka i brokat, dużo brokatu... Wzorki na papierze wyrysowałam klejem Magic a następnie posypałam złotym brokatem. Dodałam też parę złotych gwiazdeczek. W środku napis (nie widać na zdjęciach ale jest na kostkach 3D) i pierwsza świąteczna kartka w tym roku gotowa!

The paper I made this card from is a part of the newest Rapakivi collection - Warm Memories. What a great paper it is!. The bottom layers are made from gold, shiny paper (I don't have a clue where I got it from). Another thing is gold ribbon and some glitter... actually a lot of glitter! I draw the patterns with a Magic glue and sprinkled them with golden glitter. I also added few shiny little stars. The last thing was a circle with a sentence - and there we are... first Xmas card this season is ready!



3 komentarze:

  1. Kartka jest extra, błyszczący złoty papier może jest po pysznych słodkościach?... ja tak zdobyłam swój. A na piekielnie "nie takie" zdjęcia narzekamy chyba wszyscy, którzy wzięliśmy udział w tym wyzwaniu. Oj tam, ważne, że mieliśmy frajdę z tymi błyskotkami. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny :) uwielbiam połączenie złotego z czerwonym :) a wzorek wyszedł Ci świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna! Brokatowa śnieżynka wyszła bosko. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.