niedziela, 27 października 2013

68. Motyle trzy/Three butterflies


Moja kolejna kartka jest absolutnie nieświąteczna - choć w świątecznych kolorach. Wykorzystałam w niej papiery Rapakivi ze świątecznej kolekcji Warm Memories. I muszę przyznać, że papiery są super. Polecam!

This card is absolutelny non-Xmas one although is made in Christmas colour palette. I used Rapakivi papers from the latest collection - Warm Memories. And I must say the papers are gorgeous!



Kartkę wykonałam wg wytycznych z Blog-hop przygotowanego przez Digi scrap. Natomiast paleta kolorystyczna pochodzi z wyzwania Diabelskiego Młyna. Jako spodią warstwę kartki wykorzystałam brązowy papier pakowy oraz torebki po herbacie. Digistempelek mój, przeszycia ręczne, kwiatki też robione moimi łapkami.

I made this card using the guidlines from Blog-hop challenge by Digi scrap. The colour pallete is taken from Diabelski Młyn challenge. Bottom layer of this card is made from manila paper and some tea-bags. The digi-stamp is mine, I also made the flowers.

Kartka leci na następujące wyzwania:

I'm joining the following challenges:

(wg poniższej palety)


(wg wytycznych znalezionych na blogach projektantek)

(minimum 6 listków - u mnie jest dużo małych listków... ile? nie liczyłam)


12 komentarzy:

  1. piękna :) jakie śliczne kwiatki Ci wyszły ;) jak je robiłaś? :) może wrzucisz jakiś kursik kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Mru :) Kwiatki robione z podstawowych wykrojników do Sizzixa - z kursem dobra myśl, może wykombinuję :)

      Usuń
    2. Jak z tych do czarno-różowego Big Shota to koniecznie zrób, bo je mam i chętnie się nauczę jak robić takie ładne kwiatki :D

      Usuń
    3. Ja mam tego jasnoniebieskiego ale wydaje mi się, że zestawy podstawowych wykrojników są te same. Ok - postaram się zrobić kursik :)

      Usuń
    4. Nie, u Ciebie są całkiem inne ;) ja mam kwiatki z podłużnymi i cienkimi płatkami :) ale kurs zrób i tak :) pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne kolory! :) A kwiatki idealne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)
    I w Diabelskim Młynie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskakujący pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wszystkie miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała, oryginalna i niezwykle pomysłowa.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.