czwartek, 31 października 2013

71. Urodzinowa/Birthday one


Jeżeli śledzicie mojego bloga to zapewne wiecie, że nie robię mediowych kartek. Nie, że mi się nie podobają - ja po prostu nie umiem. Ale je podziwiam - bo też bym tak chciała. Mój warsztat nie jest jeszcze zbyt bogaty więc i dużej ilości mediów nie posiadam. Regularnie zaglądam jednak na bloga 13arts, śledzę "trendy" i w końcu - zainspirowana wyzwaniem urodzinowym - postanowiłam spróbować i zrobiłam kartkę urodzinową.

You probably noticed that I don't make cards using a lot of media. Not that I don't like them - I just don't know how to make them and I don't have a lot of media stuff. But I admire them because I'd love to learn to make ones. I follow 13arts blog and finally got inspired by their birthday challenge - I made a birthday card.


Jak wspomniałam, nie posiadam profesjonalnych mediów więc użyłam tuszy Heyda, żelopisu, brokatu oraz... cieni do powiek i lakieru do paznokci. Napis stylizowany na czcionkę używaną przez 13arts zrobiłam sama, moimi łapkami - bo w drukarce ciągle brak tuszu. No więc: Wszystkiego najlepszego 13arts!

As I mentioned, I don't have a lot of professional stuff so I used: Heyda inks, black pen, some glitter and... eyeshadows and nail varnish. "Happy Birthday" is written by hand (still no ink in my printer) and inspired by the font 13arts is using on their website. So I'm saying: Happy Birthday 13arts!


Kartkę oczywiście zgłaszam na konkurs urodzinowy

I'm sending the card for the birthday challenge

http://13artspl.blogspot.com/2013/10/1-urodziny-13-arts-1st-birthday-dwa.html

A oprócz konkursu 13arts zorganizowało też candy. W ich sklepie pojawiło się parę nowości - mi osobiście najbardziej podobają się te:

The birthday challenge is not everything - there is a candy as well. 13arts has few new products in their offer. There are the ones I like the most:

http://13artspl.blogspot.com/2013/10/nowosci-new-products-candy.html

http://13artspl.blogspot.com/2013/10/nowosci-new-products-candy.html

http://13artspl.blogspot.com/2013/10/nowosci-new-products-candy.html

3 komentarze:

  1. Dziękujemy za życzenia i za piękną kartkę! Bardzo lubię takie media, które są "w zasięgu ręki" i na pierwszy rzut oka z mediami się nie kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna! No i te media. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a gorgeous card! Love the beautiful background and fancy flower! Thanks for joining along with 13 arts :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.