czwartek, 7 listopada 2013

77. Kolorowo/A lot of colours


Dziś bardzo kolorowa kartka - wesoła i radosna. I bardzo dziewczęca. Niestety światło dziś mi uciekło i zdjęcia nie są takie jak chciałam.

Today's card is colourful and cheerful. And very girly as well. Unfortunatelly I missed good light today so the photos are not perfect at all.



Kartka w całości powstała z elementów pewnego zestawu, który zakupiłam jakieś 4 lat temu. To był mój pierwszy zestaw scrapbookingowy i chyba nie do końca przypadł mi do gustu - głównie ze względu na żywą kolorystykę.

Card was made from elements of scrapbooking set I bought about 4 years ago. It was my first step into scrapbooking and now I know that the set is not really to my liking - mainly because of its bright colours.

Karteczka leci na wyzwania:

I'm sending the card for following challenges:

(kolory to: zielony, różowy, czerwony, czarny, biały, niebieski, pomarańczowy)

http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2013/11/multikolorowe-wyzwanie-szafran.html

(praca wg poniższej mapki)

http://tricksartist.blogspot.com/2013/11/sztukateria-3.html

http://tricksartist.blogspot.com/2013/11/sztukateria-3.html

(drugi rząd od dołu)

http://scrapgangsterki.blogspot.be/2013/10/wyzwanie-56-bingo.html


I na koniec trochę chwalenia się - zostałam doceniona w Wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej. Cieszę się bardzo :)


9 komentarzy:

  1. Swietne kolory! ;) Też tak mam, że coś u mnie musi przeleżeć swoje i dopiero po jakimś czasie wpadam na pomysł co z tym zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle pozytywna karteczka :) Kolory są żywe i intensywne, a w takim zestawieniu tworzą naprawdę pełną optymizmu kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna i wesoła karteczka :) fajnie zinterpretowałaś mapkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca,gratuluję wyróżnienia.Miło było Cię poznać.Pozdrawiam i mam nadzieję do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka prezentuje się bardzo ładnie, bardzo podoba mi się doodoling:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna piękna praca! :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory rewelacyjne i całość bardzo zgrabna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka optymistyczna! Kolory swietne :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.