niedziela, 10 listopada 2013

78. Zimowy Tag i inne ciekawostki/Winter Tag and some other stuff


Wczoraj byłam na spotkaniu Pomorskie Craftuje. Było super! Spotkałam wiele wspaniałych osób, przyglądałam się bardziej doświadczonym scraperkom, uczestniczyłam w warsztatach. Podczas jednego z tych warsztatów, poczyniłam taki oto zimowy tag.

Yesterday I had a lovely time. I went to Pomorskie Craftuje meeting and it was superb! I met a lot of great people, had a chance to observe experienced crafters, attended craft classes. On one of them I made such a beautiful winter tag.



Tag powstał z materiałów I Kropki, jest zimowo ośnieżony dwoma rodzajami brokatu - aż się cała świeciłam po powrocie do domu (oczywiście nie omieszkałam zakupić zapasu brokatu na później). Ach, znakomicie się bawiłam! Dzięki za super spotkanie dziewczyny!

The tag is made from I Kropka's stuff and I used two types of glitter on it. Obviously I don't have to say that all my clothes were glittering too. It was a really great time! Thanks girls!

A dziś czekała mnie mała niespodzianka. Wygrałam wyzwanie Magicznej Kartki. O tu :)

And a little surprise today - I won Magiczna Kartka's challenge. This one :)


10 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej - widziałam już Twoją wyróżnioną pracę na blogu Magicznej Kartki - śliczności :)
    Tag wyszedł fantastycznie!
    Dziękuję za miłe spotkanie, mam nadzieję, że udadzą się kolejne :) Pozdrawiam!
    http://takietamjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) a spotkanie było fantastyczne!

      Usuń
  2. ależ piękny i niesamowity, cudowne śnieżynki i giwazdeczki, ahh! no i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy tag :) kolory pachnące cynamonem, a całość ślicznie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten cynamon bym nie wpadła ale faktycznie, teraz zaczynam to czuć ;-)

      Usuń
  4. Hej! Tag podziwiałam na żywo-śliczny! Miło było Cię poznać,porozmawiać i wzajemnie "odwieźć" do domu:):):) A brat i tak zrobił mi niespodziankę i pizzę przywiózł:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę pizzy :-) mam nadzieję, że uda się powtórzyć tak wspaniale spotkanie :-)

      Usuń
  5. Piękny tag! ;) Oczywiście gratuluję wygranej. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. I jest piękny! Wiem, bo widziałam :-) Buziaki wieeeelkie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.