czwartek, 14 listopada 2013

79. Urodzinowa/Birthday one


Niestety czasem w życiu tak bywa, że tak zwana "złośliwość przedmiotów martwych" kompletnie poprzestawia plany. I niestety ostatnio stało się tak, że moje scrapowe "plany" zostały dokumentnie poprzestawiane właśnie przez taką złośliwą maszynę. Fakt, straciłam parę zdjęć, nie zdążyłam z powyższą kartką na urodzinowe wyzwanie Rapakivi ale wszystko już jest na dobrej drodze do dawnej równowagi.

Unfortunately, natural perversity of inanimate objects can mess up all the plans. And unfortunately it happend to me. All my "crafting plans" were changed because of one inanimate object. I lost few pictures, I didn't manage to join Rapakivi birthday challenge but nevermind... everything seems to be back on track.



Powyższą karteczkę zrobiłam specjalnie na urodzinowe Bingo Rapakivi (wybierając półperełki, papier w groszki i papierowe kwiatki) no ale nie zdążyłam wziąć udziału w wyzwaniu. Ponieważ jednak chciałabym życzyć ekipie Rapakivi kolejnych pomyślnych lat to przesyłam tą specjalną karteczkę na FanBoard Listopada licząc na to, że w ten sposób też dotrze do adresata. Wypadałoby też wspomnieć, że kartka jest wykonana w większości z materiałów Rapakivi: papiery pochodzą z kolekcji Warm Memories, serwetkę oraz część kwiatków (bo 2 są ręcznie robione) zakupiłam natomiast na stoisku Rapakivi podczas spotkania Pomorskie Craftuje w zeszłą sobotę.

As I mentioned, the card was made for Rapakivi's Birthday challenge but I didn't manage to join it. Instead, I'm joining FanBoard of November challenge wishing Rapakivi's crew a lot of successful years and hoping that the card will find its way to addressee. I need to mention that I made this card mostly from Rapakivi's stuff like: papers, serviette and flowers.

Korzystając z okazji zgłaszam się do urodzinowego candy Rapakivi.

http://scrapakivi.blogspot.com/2013/11/urodzinowe-candy.html

3 komentarze:

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.