piątek, 15 listopada 2013

80. Karciane inspiracje/Inspired by deck of cards

Miałam ostatnio przyjemność wystąpić jako gościnna projektantka w Wyzwaniu ze zdjęciem na blogu Projekt Wagi Ciężkiej. Wyzwanie rozpoczęło się w niedzielę i trwa jeszcze do jutra i ten post miał się ukazać na moim blogu wcześniej ale z powodu problemów technicznych piszę go dopiero dziś. Spójrzcie jakie kartki stworzyłam.

Recently I had a pleasure to be a Guest Desiner in Challege with photo on Projekt Wagi Ciężkiej blog. The challenge started on Sunday and it will finish in two days. Obviously I meant to post it earlier but due to technical problems I only managed to sort it out today. Have a look on the pictures.




Zdjęcia oczywiście pozostawiają wiele do życzenia ale najpierw nie miałam możliwości zrobić tych "porządnych" a jak już je zrobiłam to w "cudowny" sposób zniknęły (z powodu wyżej wspomnianych problemów technicznych). Ach i pewnie zastanawiacie się co było inspiracją w wyzwaniu PWC - ano takie zdjęcie:

The pictures are not too good but first I couldn't take better ones and later, when I managed to take some they "disappeared" due to technical problems I mentioned. Oh, and you probably think what was an inspiration in PWC's challenge. So - it was this picture:

źródło     

1 komentarz:

  1. Oby dwie świetne, ale dla mnie ta druga jest fenomenalna. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.