piątek, 15 listopada 2013

81. Na przedświąteczne zapiski/For Xmas jottings


Dziś przedstawiam Wam notes na okołoświąteczne zapiski. Co można w nim zapisywać? Właściwie wszystko: listę rzeczy do zrobienia, prezentów do kupienia, listę zakupów - co nam tylko przyjdzie do głowy. W środku ma wkład z żółtych karteczek więc w razie potrzeby można coś nawet zapisać a później przykleić na lodówkę (np. przepis na ciasto).

Today I want to show you a notepad for Xmas jottings. What you can use it for? For writing down your  to-do list, a Xmas shopping list or anything you need to jot down. There is a pad of sticky notes inside so it's quite easy to get a note out of the pad and stick it on your frige for example.



Papier, którego użyłam do oklejenia okładki notatnika to Peace&Love no.06 autorstwa CraftyMoly. Dobrałam do niego tekturkową czerwoną śnieżynkę i zdecydowałam się utrzymać całość w takiej szaro-czerwono-białej kolorystyce. 

The paper I used for pad's cover is Peace&Love no.06 by CraftyMoly. I decided to add a red snowflake and set the colour scheme to grey/red/white.


A oto mniej "artystyczne" zdjęcia: z tyłu, z przodu i w środku:

And a little bit less "arty" photos: the back, the front and inside of the pad:


Notesik podsyłam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges with this pad:


craftymoly.blogspot.com/2013/11/wyzwanie20.html





9 komentarzy:

  1. Śliczny zimowy notesik!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z takim notesikiem ;D idealny na pomieszczenie wszystkich okołoświątecznych pomysłów :) mam nadzieję, że będziesz tam notowała dużo craftowych pomysłów na ozdoby, opakowania itd :) świetna kolorystyka i połączenie koronek i gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten będzie raczej na zapiski "kuchenno-spożywcze". Zawsze przed Bożym Narodzeniem włącza mi się chęć przygotowywania, gotowania, pieczenia i tym podobne ;)

      Usuń
  3. super pomysł :) ja wszystkie takie rzeczy zazwyczaj piszę w grudniowniku :) wspaniałe kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudniownik bardziej mi się kojarzy z czymś większym. A to takie maleństwo, które łatwo wrzucić do torebki wychodząc na zakupy :) Grudniownik mam zamiar jeszcze zrobić - co z tego wyjdzie zobaczymy :)

      Usuń
  4. Ale mega! <33 Stasznie mi się podoba ta serwetka i kolory. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, czysta i nieprzeładowana. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craftmani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.