sobota, 16 listopada 2013

82. Pierwsza gwiazdka/Little star


Dziś kartka świąteczna inaczej. Pomysł znalazłam na blogu SZMEKa, na którym Roma zaprasza do stworzenia kartki-gwiazdki wg podanego przez nią schematu. Jako, że lubię takie niebanalne wyzwania to podjęłam się wypróbowania tego pomysłu. Efekt? Sami zobaczcie. Pomysł super, ale co ja się namęczyłam ze składaniem... niestety u mnie wszystko musi pasować co do ułamka milimetra więc łatwo nie było...

Today something completely different - a star-shaped Xmas card. I found the idea on SZMEK's blog where Roma challenges us to make a card according to guidelines she gives. As I like this kind of challenges I decided to give it a go. The efect? You can check it out yourselves. The idea of star-shaped card is great but I like when everything fits together accurately so I find it hard to fold it together.



Kartka miała być wykonana z nieświątecznych papierów i w nietypowej kolorystyce. Ja zdecydowałam się na fiolet i róż. Co prawda mam wrażenie, że fiolety wyszły jakieś niebieskawe na zdjęciach ale cóż... Papier to Peaceful Place z kolekcji All I Ever 7 Dots Studio.

The card was supposed to be made from non-christmas papers and in non-christmas colour scheme. I decided to go for purple and pink. I have an impression that my purples are a little bit too blueish on pictures but... who cares. The paper is Peaceful Place from All I Ever collection by 7 Dots Studio.


Swoją kartkę podsyłam na:

I'm sending my card to:


http://szmek-bloguje.blogspot.com/2013/11/swiateczna-kartka-inaczej.html

("stempelek" zrobiony przeze mnie)

8 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna kartka, a piękny efekt końcowy wart spędzonego przy niej czasu. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to fajne! :) i ma super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Równiutko poskładane, a wiem, że wcale nie jest łatwo ten szablon równo złożyć. Kolory, mimo przekłamań aparatu foto, przyjazne oku. Bardzo fajnie wyszła ta gwiazdka. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna forma ;D warto było się męczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny :) Fakt, efekt końcowy wart spędzenia nad nim tyle czasu. Właśnie zastanawiam się jak użyć tego szablonu do zrobienia ozdób świątecznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł na oryginalną kartkę. Wyszło pięknie.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś innego... miła odmiana przy tych wszystkich zieleniach, czerwieniach i bieli :) Bardzo mi się podoba!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.