wtorek, 19 listopada 2013

84. Święta pachnące piernikiem/The smell of gingerbread


Czas zacząć nadrabiać zaległości blogowe. Na pierwszy ogień idzie zatem jedna z kartek wykonanych na Spotkaniu Scrapomaniaczek zorganizowanym przez Karmeleiro. Spotkanie było super, świetnie się pracowało przy dźwiękach kolęd, no co ja będę mówić... nie da się tego wyrazić słowami. A na świetną fotorelację zapraszam na bloga Karmeleiro, która nie dość, że jest świetną organizatorką, to jeszcze robi przepiękne zdjęcia.

Finally it's time to start making up for the days I lost due to technical problems. I'll start with the card I made in Gdynia, on the meeting arranged by Karmeleiro. The meeting was superb and I had a wonderful time crafting, listening to Christmas carols and chatting to other crafters. If you want to see the pictures, check out Karmeleiro's blog. She's not only a great event organiser but also a excellent photographer.



Karteczkę wykonałam w większości z materiałów dostępnych na spotkaniu - dostępnych dzięki licznym sponsorom. Papiery, których użyłam to Warm memories 4/9 Rapakivi oraz Przy kominku 06 Studio 75. Choinka pochodzi natomiast z paska z kolekcji Przy kominku Studia 75. Stempelek pożyczyłam od Scrapmana, ale niewystarczająco mocno docisnęłam i musiałam poprawiać cienkopisem.

I made this card mostly from stuff available on the meeting - thanks to the sponsors. I used following papers: Warm memories 4/9 by Rapakivi and Przy kominku 06 by Studio 75. The picture with Xmas tree I get from Przy Kominku collection by Studio 75. I also borrowed this beautiful stamp (from Scrapman) but as you can see I didn't manage to stamp it properly and I had to refine it with black pen.


Fajnie było na tym spotkaniu i mam nadzieję, że jeszcze będzie wiele kolejnych. W niedługim czasie wrzucę jeszcze dwie karteczki, które tam zrobiłam - świąteczne oczywiście. 

It was great meeting and I hope it's gonna be more of them in the future. I'm going to show you two more cards I made there (Christmas ones obviously) soon.

3 komentarze:

  1. Śliczna kartka. ;) I zazdroszczę cudownego spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, super pomysł na podpis.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, żałuję, że mnie tam nie było... Kartka bardzo klimatyczna, a stempelek godny pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.