środa, 20 listopada 2013

85. Dwa słowa o aniołach/Something about angels


Nie będę ukrywać - do stworzenia tej kartki zainspirowało mnie Skrzydlate wyzwanie DeaArt. Cytat, który towarzyszył wyzwaniu (którego autorem jest Bruno Ferrero i który możecie zobaczyć na kartce) tak mi się spodobał, że stwierdziłam, iż muszę go wykorzystać.

I'm not going to hide anything - this card was inspired by last DeaArt challenge. I liked the quote which accompanies the challenge (by Bruno Ferrero - "We humans are angels with only one wing and to fly we must embrace one another") so much that I had to use it on my card.



Kartkę wysyłam na następujące wyzwania:

I'm sending the card to the following challenges:

(według wytycznych wyzwania: kartka ma kształt nawiasowy, użyłam podwójnego motywu skrzydeł: motylich oraz tych przy grafice z cytatem oraz koronki)

http://dea-inspiracje.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-xii.html

(wybrałam linię środkową pionowo czyli perełki-stempel-koronka)

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-19-bingo.html
http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-19-bingo.html



5 komentarzy:

  1. Piękna, nietuzinkowa kartka:) Dzięki Tobie wiem czyj jest cytat, który mnie tak zauroczył i który postanowiłam wykorzystać do wyzwania:) Dziękuję za udział a naszej zabawie, w DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna i delikatna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna praca, piekna jednocześnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega skrzydła do obejmowania, świoetna praca, dziękuję za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :)) Dziękuje za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.