czwartek, 21 listopada 2013

86. Romantyczna/Romantic one


Dzisiejsza kartka w założeniu miała być w stylu shabby chic. Nie mam wprawy w tworzeniu takich kartek więc mam nadzieję, że kartka spełnia wymogi stylu. Celowo nie dodałam żadnego napisu - wydawało mi się, że zaburzy delikatność kartki. Jak się Wam podoba?

Today's card was meant to be made in shabby chic style. As I don't have an experience in making such cards, I just hope that it complies with style standards. I didn't put any sentence deliberately - it could disturb gentleness of the card. So, how do you like it?



Kartkę podsyłam na wyzwania:

I'm sending my card to following challenges:


http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2013/11/romantyczne-wyzwanie-w-stylu-shabby-chic.html

(wykorzystałam linię ukośną: koronka-tekturka-sznurek)

http://blogprzyda-sie.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-4-bingo.html


4 komentarze:

  1. Jest fantastyczna i bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest :) Delikatna, subtelna, romantyczna - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna karteczka :D dziekujemy slicznie za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatna i romantyczna :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.