sobota, 30 listopada 2013

93. Mikołajowy tag/Tag with Santa Claus


Dziś chcę przedstawić Wam tag, który wykonałam wczoraj zainspirowana mapką z kończącego się niebawem wyzwania Magicznej Kartki. Tag w odcieniach brązu i beżu, bardzo warstwowy i z dużą ilością wstążki. Zobaczcie sami.

Today I want to show you a tag I made yesterday inspired by a sketch from Magiczna Kartka's challenge. I went for brown and beige colour scheme, made few layers and used a lot of ribbon. Have a look.



Jako, że ostatnio jestem nieco zajęta to króciutko dziś. Tag wykonałam z dwóch papierów Magicznej Kartki: Wieczór Wigilijny 05 i Wieczór Wigilijny 06. Użyłam też grafiki pochodzącej z arkusza dodatków Wieczór Wigilijny 15. Całość jest niewielka - wymiary największego brązowego kwadratu to 10 cm x 10 cm. 

As I am always busy recently, it's gonna be short story today. The tag is made from two Magiczna Kartka's papers: Wieczór Wigilijny 05 and Wieczór Wigilijny 06. Santa Claus graphics is cut from Wieczór Wigilijny 15. The tag is tiny, the bigest brown square  is only 10cm x 10cm.


Tag zgłaszam na wyzwania:

I'm sending tag to following challenges:


http://magicznakartka.blogspot.com/2013/11/kolejne-wyzwanie-mapkowe.html
http://magicznakartka.blogspot.com/2013/11/kolejne-wyzwanie-mapkowe.html


http://scrapgangsterki.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-58-mini.html

5 komentarzy:

  1. ale cudownie wyglądają te kokardki ;D i ile tych warstw :D piękna kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tutaj cudownych warstw! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozszalałam się z warstwami, prawda? Fajnie, że się Wam podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te poplątane wstążki są fantastyczne! Piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, zachwycają mnie te wszystkie warstwy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.