czwartek, 12 grudnia 2013

100. W złocie/A golden one


Ani się obejrzałam a to już setny post. Cieszę się, że udało mi się aż tyle napisać i jednocześnie mam nadzieję, że nadal będę miała energię i czas, żeby pojawiło ich się kolejne tyle a może nawet i więcej. A dziś prezentuję Wam karteczkę szczególną bo robioną z myślą o bliskich mi osobach. W sam raz na setny post.

Today I'm writing for a hundred time. I'm happy I managed to write so many posts so far and I hope that I'll have enough strong will and time to write another hundred or even more posts. Today's card is very special because I made it for someone very special to me. Ideal for a hundredth blog post.




Ponieważ nie mam dziś zbyt wiele czasu to pisaniny nie będzie. Papiery są z Rapakivi i Magicznej Kartki. Gwiazda tekturkowa również z Magicznej Kartki. Napis z UHK. Kartka leci na następujące wyzwania:

Because I'm a little bit busy today there will be short. The papers are from Rapakivi and Magiczna Kartka. A chipboard star is from Magiczna Kartka. The inscription is from UHK. I'm sending my card to following challenges:

(wykorzystałam fantastyczną mapkę Ladybug)

http://goscrap.pl/nowe-wyzwanie-mapkowo-kartkowe-10-ostatnie-w-tym-roku-new-card-sketch-challenge-10-last-in-this-year/

(złoty, kremowy, beżowy, brązowy)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2013/11/kolory-wedug-ivy-wyzwanie-sponsorowane_25.html


(u mnie złoto w postaci złotego papieru oraz odrobiny brokatu)

http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2013/12/zoto-dla-wszystkich.html


http://www.craftowyogrodek.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-swiateczne-z-lemoncraft.html

A, pochwalę się jeszcze wyróżnieniem w Magicznej Kartce oraz jedną z nagród w candy w Craft4You. Bo w ostatnim poście oczywiście zapomniałam :)

Oh, I have to tell you about being a "Top 2" in Magiczna Kartka challenge and being one of the winners in Craft4You candy. It was a lucky Sunday.

8 komentarzy:

  1. Piękna karteczka Ci wyszła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super z pomysłem zrobiona gwiazdka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :) Gwiazdka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, szybciutko masz 100 postów :) gratuluję :* wyróżnień też :*
    a kartka niezwykła, wspaniała ta gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka urocza ... a gwiazda powala ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe połączenie kolorów i faktur!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Magda DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.