niedziela, 15 grudnia 2013

101. Świąteczny clean and simple/Clean and simple for Xmas


Dziś jedna z ostatnich kartek świątecznych w tym roku. Nie ma co się rozpisywać - jest w stylu clean and simple. Lubię takie proste formy.

Today I want to show you probably one of the last Xmas cards this year. Not a lot to say really - it's clean and simple. I like simple cards like this one.



Użyłam papierów Rapakivi z kolekcji Warm Memories, tekturki Magicznej kartki oraz dwóch złotych wstążek. Pod tekturką jest zwykły fakturowany papier wizytówkowy, całkiem ładnie imitujący zaspy śnieżne.

I used Rapakivi papers from Warm Memories collection, a chipboard from Magiczna Kartka and two golden ribbons. The chipboard is glued to a nice textured paper, which reminds me of drifts of snow.

Kartka leci na wyzwania:

I'm sending my card to following challenges:



5 komentarzy:

  1. wspaniała jest :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie formy są najlepsze i najładniejsze. :) Ja mam zawsze ten problem, że zawsze mi coś brakuje i w trakcie tworzenia dodaję tysiąc innych elementów. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) wędrujące reniferki przez śnieżne zaspy... Prosto i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemonade:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.