czwartek, 2 stycznia 2014

105. Witaj 2014!/Hello 2014!


No i mamy Nowy Rok! Co prawda już od wczoraj, ale na blogu witam go dopiero dziś. Wiadomo, że w Nowym Roku należy poczynić pewne noworoczne postanowienia ale to nie dla mnie. Zamiast postanowień zrobiłam motywacyjną wklejkę do nowego kalendarza.

It's New Year already! Actually it's 2nd of January, buy as it's first blog-post this year I can say it's starting. Probably it's also time for New Year's resolutions but instead of them I decided to make a motivational add-on to my new calendar.



Zainspirowałam się moodboardem i cytatem z 7. wyzwania Scrappin-fantasies (zarówno moodboard jak i cytat znajdziecie poniżej) oraz mapką z Art-Piaskownicy. Pismo oczywiście odręczne a elementy papierowe pochodzą z nagrody, którą wygrałam w candy Craft4You.

I was inspired by moodboard and a quote from last Scrappin-fantasies challenge (both of them you'll find below) and a sketch from Art-Piaskownica challenge. A quote is hand-written.

A tak wklejka prezentuje się w kalendarzu:

And that's a photo of an add-on in my new callendar:


Pracę posyłam na następujące wyzwania:

I'm joining following challenges:

(z moodboarda wzięłam głównie kolory ale też parasol i ptaszka; cytat tak mi się spodobał, że go użyłam)

http://scrappin-fantasies.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-7-challenge-7.html
http://scrappin-fantasies.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-7-challenge-7.html
http://scrappin-fantasies.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-7-challenge-7.html


http://art-piaskownica.blogspot.com/2013/12/mapka-z-mini-art.html

7 komentarzy:

  1. BArdzo optymistyczna i piękna. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna, mega optymistyczna :) mam nadzieję, że Cię będzie podnosiła na duchu calutki rok ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. praca jest fantastyczna! kolory komponują się niesamowicie :) dzięki za zabawę z nami w scrappin fantasies ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalne zestawienie kolorów ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.