poniedziałek, 6 stycznia 2014

106. Taka sobie karteczka/Another oridinary card


Ciężko mi się w tym Nowym Roku odnaleźć. A konkretniej to ciężko mi znaleźć wolny czas. Dziś szybciutko przedstawiam Wam karteczkę, która powstała bez okazji - tylko dlatego, że mnie palce świerzbiły, żeby coś pociąć i posklejać.

The beginning of this year was hard for me. Why? Because I find it hard to have free time. So quick blog-post today. I just want to show you a card I made for no occassion. The only reason was I couldn't stand so many days without cuting, glueing or just touching scrapbooking papers. 



Kartkę wykonałam według mapki znalezionej na blogu sklepu HopmArt i zgłaszam ją na trwające tam wyzwanie (embossingu, czyli wytycznej wyzwania, użyłam do ozdobienia różowego papieru).

This card was inspired by a sketch found on HopmArt blog website and I'm sending it there to join a challenge.

http://blog.crafts.hopmart.pl/2013/12/wyzwanie-z-mapka.html
http://blog.crafts.hopmart.pl/2013/12/wyzwanie-z-mapka.html

I jeszcze się pochwalę. Moja karteczka (o TA) zdobyła wyróżnienie w wyzwaniu Scrapgangu.

And one more thing I'm proud of - my card (this ONE) get praised in Scrapgang's challenge.


7 komentarzy:

  1. Niech Cię cześciej tak ręce świeżbią bo wygląda naprawdę fantastycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia :*
    dobrze widzę, że to pocięte motyle pod kwiatkami? bardzo ciekawie to wygląda :) piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, pod kwiatkami są pocięte motyle

      Usuń
  3. super kartka gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka bardzo pomysłowa :)) Dziękuję za udział w zabawie HopmArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.