środa, 22 stycznia 2014

121. Zakładka do książki/A bookmark


Wczoraj otrzymałam paczuszkę z zakupami z Na Strychu. Wśród nich były dwa zestawy stempli. Nie byłabym sobą gdybym ich nie wypróbowała. Dziś przedstawiam Wam efekty.

Yesterday I received a packet with some stuff I bought few days ago in Na Strychu. Among other things I bought two sets of stamps. And obviously I had to try them straight away. Have a look what I made.



Jak zapewne widzicie jest to zakładka do książki. Ale wszystko zaczęło się od stemplowania kawałka papieru (papier to Nasza Wigilia z kolekcji Pastorałki dla Oli Lemoncraft więc jak widzicie niewiele z niego zostało jeżeli chodzi o oryginalny kolor i wzór). Użyłam kolorowych tuszów Heydy a krzesło odbiłam czarnym tuszem Memento. I dalej już nie wiedziałam co zrobić. Pomyślałam, pomyślałam i wymyśliłam, że będzie zakładka. Dodałam przeszycia i przymocowałam potuszowany papier do czarnego, grubego filcu. Zawieszka do zakładki powtarza w pewien sposób główny wzór - tyle, że jest on odbity na kawałku materiału (natchnął mnie ten tutorial Sagitty na blogu Wycinanki). Dwa metalowe guziki, bransoletka z koralików, którą kiedyś dostałam w prezencie bodajże z okazji Chińskiego Nowego Roku i zakładka gotowa. 

As you can see I made a bookmark. Actually I just started with stamping paper (I used Nasza Wigilia from Pastorałki dla Oli collection by Lemoncraft so you can see there is not much original paper left - everything is pretty much covered with inks) with coloured Heyda inks. To stamp a chair I used black Memento ink. And... I didn't know what to do next. So I thought I'll just make a bookmark. I glued inked strip of paper to black felt and I added a tag. The pattern on the tag is pretty much alike that one on the bookmark. The only difference is I stamped the chair motive on a piece of fabrics (I was inspired by this tuttorial by Sagitta). I added two metal buttons, a bracelet I got years ago as a gift on Chinese New Year (or maybe from a different occasion) and my bookmark was ready.


Zakładkę posyłam na następujące wyzwania:

I'm sending my bookmark to the following challenges:


http://scrapek.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-nr24-zakadka-do-ksiazki.html


http://projektwagiciezkiej.blogspot.ie/2014/01/wyzwanie-z-klarysa.html


Craft-Szafa - Tusz, tusz, tusz
(kolorowe tusze pigmentowe Heyda i czarny tusz wodny Memento)

http://craft-szafa.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-tusztusztusz-oraz-wyniki.html



10 komentarzy:

  1. Śliczna ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna zakładka! dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy, prosiłabym jeszcze o dodanie info, jakich tuszy użyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Info jest już w tekście ;) ale dodam jeszcze bezpośrednio nad banerkiem ;)

      Usuń
  3. Dzięki za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja i ta ramka - super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocza :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tuszowania na materiale, cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.