czwartek, 23 stycznia 2014

122. Love is in the air


Wczoraj skleciłam coś takiego... niby walentynka ale w sumie nie wiem bo trochę dziecięca wyszła ;) Ważne, że się świetnie bawiłam :)

Yesterday I made something like... valentine's card. It's a litlle bit childish but I had so much fun that it doesn't matter :)



Inspirowałam się bieżącym wyzwaniem Rapakivi i użyłam ich papierów. A reszta, no cóż... cienkopisy i kredki akwarelowe poszły w ruch. Czy już mówiłam, że świetnie się bawiłam?

The latest Rapakivi's challenge was my inspiration so I decided to use their papers. The rest... hmm... I just used coloured pens and pencils. Did I mention I had so much fun?

Kartka leci na wyzwanie Rapakivi - Wyzwanie z gościem #25 - sprawdźcie koniecznie jakie zdjęcie było moją inspiracją.

I'm joining Rapakivi's challenge #25 - check out their website to see what was my inspiration. 

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/01/wzywanie-z-gosciem-25.html

5 komentarzy:

  1. Świetna jest i do tego bardzo kolorowa i optymistyczna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest! Podoba mi się:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się taka walentynka mega podoba :D bardzo pozytywna :D i fajnie pokolorowana, nie widać, że zwykłymi cienkopisami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za miłe słowa dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, ciekawa interpretacja zdjęcia. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.