niedziela, 26 stycznia 2014

124. Zgrabnie i powabnie/Graceful and charming


Dziś chcę Wam przedstawić kartkę będącą moją interpretacją tematu wyzwania w Craft4You. Tytuł wyzwania to "Zgrabnie i powabnie". W związku z tym wykonałam delikatną i zgrabną kartkę z dodatkiem pół-perełek i perełek w płynie.

Today I want to show you my interpretation of subject from latest Craft4You's challenge. This subject is "Graceful and charming". I made a delicate and graceful card with pearls and liquid pearls.



Do zrobienia kartki użyłam papierów i dodatków Kaisercraft, które wygrałam jakiś czas temu w urodzinowym candy Craft4You. W tym sklepie zakupiłam też wykrojnik Fancy Blossoms z Memory Box (teraz zdaje się niedostępny ale polecam wszystkim), przy pomocy którego wykonałam białe papierowe kwiatki. Inspiracją do stworzenia kartki była nieco zmodyfikowana (obrócona i przycięta) mapka z wyzwania w Przyda-się.

To make this card I used Kaisercraft papers I won few weeks ago in Craft4You's birthday give-away. In this shop I also bought a die-cut Fancy Blossoms by Memory Box which I used to make the white flowers. Another inspiration of this card was a sketch (a little bit changed though) from Przyda-Sie challenge.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

I'm sending my card to the challenges:

(użyte materiały ze sklepu podlinkowane w tekście powyżej)

http://craft4youpl.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-41.html

(mapka obrócona i przycięta)
http://blogprzyda-sie.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-6-praca-wg-mapki.ht
http://blogprzyda-sie.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-6-praca-wg-mapki.ht

9 komentarzy:

  1. zgrabna i powabna, dokładnie taka jak miała być :D a na dodatek bardzo romantyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Taka delikatna i klimatyczna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja karteczka jest piekna, delikatna i niezwykle elegancka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna karteczka, przepiękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi się miło czyta Wasze wspaniałe komentarze... Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu. Bardzo ładna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację zgrabnie i powabnie, bardzo mi się podoba:) dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.