niedziela, 2 lutego 2014

129. Kawa i czekolada/Coffee and chocolate


To co dziś Wam pokazuję miało być magnesem na lodówkę. Tylko, że wyszło troszkę za duże... I w ten sposób powstał "obrazek", który mam zamiar powiesić na ścianie jak tylko znajdę odpowiednią ramkę. Bardzo spodobało mi się tekst, który umieściłam na pracy - mógłby być moim mottem życiowym (dla nie znających angielskiego: "Z wystarczającą ilością czekolady i kawy, mogłabym rządzić światem").

What I'm showing you today was meant to be a fridge magnet. But it's a little bit too big so I decided I'm going to frame it (when I'll find a nice frame) and hang it on my wall. I really like the quote - it could be my motto.



Wykorzystałam papierki UHK Gallery oraz Kaisercraft. Owalną ramkę ozdobiłam papierową "koronką" według tego kursu. Potuszowałam, ozdobiłam perełkami wykonanymi pearl penem i dodałam ozdobny ćwiek-babeczkę. Całość pozuje do zdjęcia z moim ukochanym kubkiem do kawy i paroma czekoladkami.

I used UHK Gallery and Kaisercraft papers. The oval "lace" frame I made using this tutorial. I also used some inks, a pearl pen and added a cupcake stud. It poses for a photo with my favorite coffee cup and some chocolates.


Pracę zgłaszam na wyzwania:

I'm joining following challenges:


http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-pr-szok-2.html


http://pomorskie-craftuje.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-zyj-kolorowo-9.html



12 komentarzy:

  1. Ale rewelacyjna praca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo apetyczny obrazek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna czekolada z przesłaniem :) Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, babeczka - urocza ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  5. no tekścik iście dla mnie:) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mogłabym się podpisać pod takim mottem:))) Będziesz miała fantastyczny obrazek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wszystkie miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smakowita karteczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny obrazek/zawieszka ;)
    Tez bym mogła się podpisac pod tym tekstem obiema rękami ;) Można wiedzieć czy to stempelek? Można go dzieś nabyć ? Z chęcią bym coś stworzyła z tym tekstem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To niestety nie stempelek tylko moje odręczne pismo. Tekst świetny, zgadzam się w 100%.

      Usuń
  10. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam - Alexandra - DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.