poniedziałek, 10 lutego 2014

133. Inspirowana filmem/Inspired by a movie


Kartka. którą Wam dziś pokażę powstała na konkurs organizowany przez Scrapcafe na forum Scrappassion. Tematem konkursu jest wykonanie pracy kojarzącej się z wybranym filmem. Ja wybrałam "Kac Vegas". Lubię komedie a ta jest jedną z nielicznych, która mnie śmieszy za każdym razem. Poza tym - chciałabym kiedyś pojechać do Vegas.

The card I'm showing you today was made for Scrapcafe contest on Scrappassion forum. The challenge is about making the card (or any other scrapbooking form) which is associated with chosen movie. I chose "Hangover". I like comedies and this one is making me laugh every time I'm watching it. And I dream about going to Las Vegas one day.



3 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego ale jak wszystkich śmieszyło "Kac Vegas" to ja o mało nie zasnęłam na tym filmie. ^^ Kartka przegenialna. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Jest na niej wszystko, co potrzebne do skojarzenia z tym filmem! :D
    Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.