poniedziałek, 17 lutego 2014

137. Bez tytułu/No title today


Dlaczego bez tytułu? Bo w dzisiejszym poście będzie wiele różnych wątków i tematów. Ale zacznijmy od początku...

Why there is no title today? Because this blog-post will refer to few different threads and topics. But let's start from the begining.

Wczoraj (czyli w niedzielę, 16 lutego 2014 r.) w Ośrodku Kubos odbyło się II Gdyńskie Spotkanie Scrapomaniaków organizowane przez Karmeleiro. I tak jak ostatnim razem, wczoraj też było świetnie! Przede wszystkim, uczestniczyłam w warsztatach prowadzonych przez Anai i bardzo się z tego cieszę! Atmosfera była twórcza i radosna a przy okazji miałam szansę wypróbować parę nowych dla mnie rzeczy (teraz wiem, że następnymi rzeczami, w które zainwestuję będą maski i pasta strukturalna). Tematem warsztatów było LO oparte na najnowszej kolekcji 7 Dots Studio - Illumination, zaprojektowanej właśnie przez Anai. A oto i moja praca:

Yesterday (I mean Sunday, 16th of February, 2014) in Ośrodek Kubos, Gdynia a fabolous meeting took place. The meeting was arranged by Karmeleiro and it was great! First of all, I have to mention I had a chance to take part in classes conducted by Anai. The atmosphere was very creative and funny. I also got the opportunity to try new things and I already know that I need to do some shopping. The classes were about making a LO from the latest 7 Dots Studio collection - Illumination which was designed by Anai herself. There is a photo of my layout:


I teraz nie wiem od czego zacząć - od wychwalania kolekcji czy od tego, że chociaż do tej pory stroniłam od robienia LOsów to wczoraj sprawiło mi to niesamowitą frajdę i nieskromnie mówiąc jestem zadowolona z efektu. Z papierkami 7 Dots Studio pracuje się świetnie, kolekcja jest świetna (bardziej przemawia do mnie jej szaro-czarna strona, choć druga też jest bardzo fajna). Zresztą mój zachwyt nad kolekcją jest spotęgowany faktem, że jakiś czas temu wygrałam candy na blogu 7 Dots Studio i dziś dotarła do mnie przesyłka. Możecie więc być pewni, że niedługo na blogu pojawi się więcej prac z wykorzystaniem kolekcji Illumination.

Now I don't really know what should I start with: praising the collection or mentioning that I've not made any layout for months thinking I don't have any skills. Yesterday I really enjoyed making a LO and I think the result is really good. The papers are great, I prefer the greyish side but the colour one is good as well. My fascination is even bigger as recently I won 7 Dots Studio giveaway and I received a packet today - full of new papers. I can assure you that I'll post few project using the Illumination collection very soon.

Co jeszcze? Niestety nie mam zdjęć z samego spotkania bo... nie pomyślałam o tym, żeby wziąć ze sobą aparat. Rozpisałam się chyba wystarczająco a i tak mam wrażenie, że mogłabym tak pisać i pisać. Na koniec wstawiam trochę "przesterowane" zdjęcie i pozdrawiam wszystkich, którzy dobrnęli do końca tego posta.

Anything else? Unfortunatelly I don't have any photos from the meeting because... I forgot to take a camera with me. I already said enough I think so I just want to show you last photo of my layout and say "thank you" to everyone who read whole blogpost.


5 komentarzy:

  1. Jak najbardziej możesz być z siebie dumna bo wyszło cudownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Aggie :-) Jestem w szoku. Post za postem u Ciebie, a ja tu dawno nie zaglądałam. Kiedy nadrobię? Wszystko piękne i miło Cię było widzieć na spotkaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ on fantastyczny jest! po prostu się zakochałam ! o rany, niezwykle pięknie to wymyśliłaś i wyczarowałaś totalnie fantastyczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :D aż zaniemówiłam z wrażenia, tak niesamowicie Ci wyszło :D koniecznie musisz robić wiecej LO :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny! LOsy raczej były moją słabą stroną. Pod okiem wspaniałej instruktorki Anai chyba się przełamałam i aż mnie korci, żeby robić więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.