sobota, 22 lutego 2014

139. Wiosno przybywaj/Waiting for spring


Ostatnio pogoda nam sprzyja, dni są coraz dłuższe i szczerze mówiąc nie mogę się doczekać wiosny. I z tej okazji zrobiłam wczoraj wiosenny tag. Zdjęcia może nie wyszły najlepsze ale i tak pachnie wiosną...

In last few days the weather was nice, days are longer and honestly speaking I can't wait for spring to come. And because of it I made this tag yesterday. Maybe the photos are not the best but still I can feel spring in the air...



Ciągle uczę się robić tagi (nie mówiąc już o fotografowaniu - to ciągle tajemnica) ale z efektu jestem całkiem zadowolona. Wykorzystałam najróżniejsze papiery - doliczyłam się pięciu różnych producentów, wykrojnikowe wycinanki, wstążki. Zresztą wszystko widać na zdjęciach.

I'm still learning how to make tags (not even mentioning about taking photos of them - it's still a mystery) but I particularly like this one. I used papers from five different manufacturers, die-cuts, ribbons, etc. - you can see everything on the photos.




Tag leci na następujące wyzwania:

I'm sending my tag for the following challenges:

(użyłam jednego: motylka, kwiatka, ramki, dwóch: sztuk odbitych i wyciętych stempli, trzech: półperełek na jednej z odbitek i rodzajów wstążki)

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/02/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-14.html


http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/01/kolory-edycja-maryszy.html


http://craft-szafa.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-ramka-challenge-frame.html

7 komentarzy:

  1. Ta zieleń jest taka orzeźwiająca. ;)) Pięknie to wszystko skomponowałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wiosenny tag. A ramka z motylem w środku mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie, zgadzam się z Nats, ta zieleń jest niesamowita! cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiosenny tag! Myślę, że przywoła wiosnę! Dziękuję za zabawę na blogu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  5. mając taką zachętę z pewnością się nie oprze ;) dziękuję za udział w wyzwaniu AP ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudnie dopasowałaś kolory:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu oraz za komentarz. Miłego dnia.
Thank you for visiting my blog and for your comment. Have a nice day.